مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 22:302023-06-06اقتصادي

طرح گاز رسانی به 170 روستای آذربایجان غربی آغاز می شود


مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی گفت: همزمان با سفر مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران فردا چهارشنبه بهره برداری و کلنگ زنی گازرسانی به 170 روستای آذربایجانغربی انجام می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علیرضا شیخی در این زمینه افزود: همزمان با سفر مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران به استان بهره برداری گاز 50 روستا و کلنگ زنی گازرسانی به 120 روستای دیگر انجام می گیرد.

وی ادامه داد: فردا چهارشنبه گازرسانی به 50 روستا با پنج هزار و 43 خانوار که باعث افزایش دو درصدی ضریب نفوذ گاز روستایی می شود، به بهره برداری خواهد رسید.

شیخی اظهارکرد: برای گاز دار کردن این روستاها که در شهرستان های مهاباد، سردشت، بوکان، اشنویه، پیرانشهر، شاهین دژ، نقده، تکاب، خوی، سلماس، شوط و ارومیه هستند 350 کیلومتر لوله گذاری انجام و 181 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است، همچنین گازرسانی به 31 صنعت عمده با صرف 17 میلیارد تومان افتتاح می شود.

وی در ادامه با اشاره به برنامه ریزی کلنگ زنی گازرسانی به شهر 1250 خانواری قطور تصریح کرد: علاوه بر این کلنگ گازرسانی به 120 روستا و پنج هزار و 815 خانوار هم همزمان با سفر مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران به آذربایجان غربی به زمین زده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح گاز رسانی به 170 روستای آذربایجان غربی آغاز می شود

طرح گاز رسانی به 170 روستای آذربایجان غربی آغاز می شود