مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 16:252023-06-21اقتصادي

182 محکوم مالی با 118میلیارد تومان بدهی در استان آزاد شدند


مدیرکل زندان های کهگیلویه و بویراحمد گفت: از تیرماه سال گذشته تاکنون با کمک خیرین و شورای حل اختلاف 182 نفر محکوم مالی وغیر عمد آزاد شدندکه 118 میلیارد تومان بدهی این افراد بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، منصور بیژنی ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: باگذشت شکات 82 درصد بدهی ها بخشیده شده و می توان گفت که شکات بزرگ ترین خیرین ما هستند.

وی با بیان اینکه در زندان های استان 272 نفر محکوم مالی داریم که تلاش می کنیم زمینه آزادی این تعداد را فراهم کنیم، گفت: احترام و عزت و کرامت انسانی افرادی که وارد زندان می شوند از مهم ترین اصول ماست.

بیژنی تصریح کرد: اتکا به تعلیم و تربیت دینی و ارائه سبک زندگی ایرانی اسلامی، ارتقای سطح سلامت جسمی، روحی و توانمندی افراد، توجه به شرایط سنی و جنسیتی و نیازهای عمومی افراد، برخورداری تمامی افراد از حقوق بدون تبعیض از دیگر اصل های ماست.

وی افزود: اهتمام ویژه به حرفه آموزی، حمایت از خانواده های زندانیان و افرادی که متهم غیر عمد هستند از اصل های ماست.

بیژنی با بیان اینکه 1551 مددجو در دوره های آموزشی فنی و حرفه ای شرکت کردند، گفت: از این تعداد مجموعه 1038 نفر گواهی نامه مهارت فنی و حرفه ای را کسب کردند و مجموع ساعت طی شده 134 هزار و 130 نفر ساعت بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

182 محکوم مالی با 118میلیارد تومان بدهی در استان آزاد شدند

182 محکوم مالی با 118میلیارد تومان بدهی در استان آزاد شدند