مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 خرداد 1402 ساعت 15:002023-06-05فرهنگي

یک کار متفاوت برای فیلم استاد خاص سینما


هیچ تریلر و هیچ گونه مواد تبلیغاتی را قبل از اکران آخرین فیلم «هایائو میازاکی» انیماتور بزرگ ژاپنی با عنوان «چگونه زندگی می کنید؟» منتشر نخواهد کرد.

- جی پلاس، به نقل از ورایتی، این انیمیشن از 14 ژوئن در ژاپن اکران می شود و مورد انتظارترین فیلمی است که در سال های اخیر به سینماهای ژاپن می آید و اطلاعات بسیار کمی در مورد آن وجود دارد و تاریخ اکران فیلم در ایالات متحده و دیگر کشورها هنوز مشخص نشده است.

استودیو معروغ جیبلی پیش تر این فیلم را "یک فانتزی بزرگ" توصیف کرده بود که با الهام از رمان چگونه زندگی می کنید؟ نوشته جنزابورو یوشینو درسال 1937 ساخته شده و درباره رشد عاطفی و فلسفی پسر جوانی پس از مرگ پدرش است.

این کمپانی ، یک پوستر مبهم برای این انیمیشن در ماه دسامبر منتشر کرد، اما از آن زمان هیچ چیز دیگری در مورد فیلم شامل خلاصه داستان، صداپیشگیان و محیط یا شخصیت های فیلم فاش نشده است.

توشیو سوزوکی تهیه کننده قدیمی استودیو جیبلی که دست راست میازاکی به حساب می آید، در مصاحبه ای عنوان کرد که قبل از اکران در سینما هیچ چیز دیگری درباره این فیلم فاش نخواهد شد.

سوزوکی در توضیح عدم تبلیغ و بازاریابی برای انیمیشن چگونه زندگی خواهید کرد گفت: به عنوان بخشی از فعالیت های استودیو جیبلی، سالهاست از مردم می خواهیم فیلمهایی را که ما سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک کار متفاوت برای فیلم استاد خاص سینما

یک کار متفاوت برای فیلم استاد خاص سینما