مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 19:202023-05-29حوادث

دستگیری عامل تخریب 10 خودرو در خیابان پاسداران


رییس مرکزعملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران بزرگ از دستگیری عامل ایجاد رعب و وحشت و وارد کردن خسارات به 10 دستگاه خودروی سواری در خیابان پاسداران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ سعید راستی گفت: چند روز قبل و پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر تخریب و وارد آمدن خسارت به 10 دستگاه خودرو توسط یکی از اراذل و اوباش به وسیله سنگ، چوب و شمشیر در خیابان پاسداران تهران، رسیدگی موضوع به صورت ویژه در دستور کار اداره عملیات پایگاه چهارم این پلیس قرار گرفت و تیم هایی از مأموران تحقیقات همه جانبه خود را برای شناسایی و دستگیری عاملان تخریب خودروها و افرادی که باعث ایجاد رعب و وحشت شهروندان شده بودند، آغاز کردند.

وی با بیان اینکه مأموران پلیس با انجام کارهای اطلاعاتی و تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی شروری که اقدام به تخریب خودروی شهروندان کرده بود، شدند، گفت: در ادامه و پس از هماهنگی با مقام قضایی مأموران در جریان یک عملیات مقتدرانه پلیسی این فرد را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

رییس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران بزرگ با بیان اینکه مأموران آلات و ادوات جرم را نیز از این فرد شرور کشف کردند، گفت: همچنین در این عملیات پلیسی یک دستگاه موتورسیکلت آپاچی را که متهم با استفاده از آن مرتکب جرم و متواری شده بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عامل تخریب 10 خودرو در خیابان پاسداران

دستگیری عامل تخریب 10 خودرو در خیابان پاسداران