مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 20:012023-06-03اقتصادي

طرح انتقال آب دریای خزر با همکاری استان های سمنان و مازندران بهره برداری شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محسن رضایی، معاون اقتصادی رییس جمهور عصر امروز در دومین جلسه کارگروه اقتصادی، سرمایه گذاری و اشتغال استان سمنان در سالن یادگار امام استانداری سمنان با گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) اظهار کرد: مردم ایران از جنبش تنباکو، نهضت مشروطه، جنبش ملی شدن صنعت نفت و در نهایت در 22 بهمن 1357 بعد از بیش از 100 سال توانستند روی پای خود بایستند و نظام سیاسی متناسب با فرهنگ ایرانی و اسلامی به وجود آورند.

رضایی ادامه داد: بعد از تلاش ها و مجاهدت های بیش از صدساله مردم ایران، سرانجام با رهبری امام راحل، نظامی نوین تحت عنوان جمهوری اسلامی مبتنی بر مردم سالاری دینی پدید آمد.

وی ادامه داد: نظام اسلامی با گذر از طوفان های سهمگین اکنون قدرتمند و آبدیده شده است و باید از امنیت و آسایش ایجادشده استفاده و پیشرفت کنیم.

مشکل بزرگ کشور، صنعتی نشدن است معاون اقتصادی رییس جمهور با اشاره به افق خوب و رو به پیشرفت استان سمنان گفت: مشکل بزرگ کشور، صنعتی نشدن است و سمنان و چند استان دیگر کشور می توانند در این حوزه پیشرو باشند.

رضایی ادامه داد: صنعتی شدن با کارخانه داری متفاوت است؛ کارخانه داری مرحله ای از صنعتی شدن است و اکنون تعداد کارخانه های ایران از آلمان بیشتر است؛ اما در صنعتی شدن عقب هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح انتقال آب دریای خزر با همکاری استان های سمنان و مازندران بهره برداری شود

طرح انتقال آب دریای خزر با همکاری استان های سمنان و مازندران بهره برداری شود