مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 15:422023-05-29اقتصادي

هشدار جدی کمبود آب در سمنان و شاهرود


طبق نظر کارشناسان، در صورت استمرار مصرف بی رویه آب در استان، بی تردید به منظور تأمین آب کشاورزی و آشامیدنی در تابستان دچار مشکل جدی می شویم که این موضوع در سمنان و شاهرود بسیار حاد و اضطراری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمد حمیدی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان ظهر امروز در جلسه اضطراری شورای مدیریت بحران با موضوع بررسی تنش آبی استان که در سالن جلسات معاونت عمرانی استانداری سمنان برگزار شد، با اشاره به آغاز فصل گرما و افزایش مصرف آب اظهار کرد: بر اساس اعلام نظر کارشناسان و متخصصان، با توجه به شرایط جوی پیش رو، در صورت استمرار مصرف بی رویه آب در این استان، بی تردید به منظور تأمین آب کشاورزی و آشامیدنی مورد نیاز مردم در تابستان امسال، دچار مشکل جدی می شویم که این موضوع در 2 شهرستان سمنان و شاهرود بسیار حاد و اضطراری است.

وی گفت: بر اساس نیازسنجی انجام شده، شاهرود و سمنان هر کدام به ترتیب 240 و 300 لیتر بر ثانیه با کمبود آب مواجه هستند که باید در این زمینه فکری اساسی و جدی کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بیان کرد: در چند روز گذشته، شرایط اضطراری آب در شهر شاهرود به وجود آمد که تا حدودی این مشکل مدیریت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار جدی کمبود آب در سمنان و شاهرود

هشدار جدی کمبود آب در سمنان و شاهرود