مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 17:352023-05-31سياسي

اعزام 3000 زائر یزدی به مراسم سالگرد ارتحال امام(ره)


معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار یزد از اعزام سه هزار زائر یزدی از طریق 82 دستگاه اتوبوس به حرم مطهر حضرت امام(ره) برای حضور در ویژه برنامه های سوگواری سالگرد ارتحال ایشان خبر داد.

- ایسنا/یزد معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار یزد از اعزام سه هزار زائر یزدی از طریق 82 دستگاه اتوبوس به حرم مطهر حضرت امام(ره) برای حضور در ویژه برنامه های سوگواری سالگرد ارتحال ایشان خبر داد.

علی اکبر عزیزی عصر امروز چهارشنبه دهم خردادماه در جمع خبرنگاران با اشاره به قرارگرفتن در آستانه سالگرد رحلت امام راحل(ره) و قیام 15 خرداد مردم عزیز ایران، بر اهمیت زنده نگه داشتن این مناسبت ها تاکید و اظهار کرد: امسال پس از پنج سال وقفه در برگزاری مراسم طبق روال همیشگی به دلیل شیوع کرونا و چند سال نیز تقارن این مناسبت با ایام ماه مبارک رمضان، اعزام کاروانهای سوگواری به مرقد مطهر با حضور کاروانهای زوار از سراسر کشور و سخنرانی مقام معظم رهبری در روز چهاردهم خردادماه برگزار می شود.

وی سهمیه استان یزد را اعزام سه هزار نفر خواند و تاکید کرد: در این رابطه برنامه های هماهنگی و پشتیبانی برای اعزام زائران از طریق 82 دستگاه اتوبوس مهیا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 3000 زائر یزدی به مراسم سالگرد ارتحال امام(ره)

اعزام 3000 زائر یزدی به مراسم سالگرد ارتحال امام(ره)