مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 11:562023-06-19سياسي

جزییات دستگیری چند کارمند شاهرودی از زبان رییس کل دادگستری سمنان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمدجعفر عبداللهی، رییس کل دادگستری استان سمنان پیش از ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: پس از ابلاغ دستورالعمل ریاست قوه قضاییه مبنی بر نظارت بر عملکرد ضابطان به دادستان های عمومی و انقلاب مقرر دستور داده شد تا در راستای حفظ حقوق عامه و اجرای مفاد آن شیوه نامه، تشدید نظارت ها را از مراجع امنیتی مطالبه کنند.

وی اظهار کرد: در همین راستا 2 نفر از کارکنان نهادهای اجرایی با همکاری و به کارگیری یک کارچاق کن توسط نهادهای امنیتی حوزه قضایی شاهرود شناسایی و دستگیر و به دادسرای عمومی و انقلاب آن شهرستان معرفی و پس از تشکیل پرونده قضایی با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

رییس کل دادگستری استان سمنان ادامه داد: این افراد با قصد اعمال نفوذ به منظور دخل و تصرف در امور غیر مرتبط اداری با ارائه وعده و وعیدهای مالی زمینه فساد اداری را ایجاد می کردند.

عبداللهی گفت: صیانت از حقوق عامه از مطالبات صحیح مردم از دستگاه قضایی است که تحقق این مهم به عنوان یکی از اهداف دستگاه قضایی استان سمنان در سال جاری بشمار می آید و در این پرونده با این نوع جرائم برخورد سخت و بلکه عبرت آموز اتفاق خواهد افتاد تا موجب سلب اعتماد مردم به بدنه پاک دستگاه اجرایی نشده است و چنانچه نتایج حاصل از رسیدگی به این پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات دستگیری چند کارمند شاهرودی از زبان رییس کل دادگستری سمنان

جزییات دستگیری چند کارمند شاهرودی از زبان رییس کل دادگستری سمنان