مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 09:052023-06-13سياسي

دولت روحانی با سیاسی بازی پروژه عظیم انتقال آب دریای خزر را تعطیل کرد


رییس جبهه فرهنگی مذهبی پیروان ولایت استان سمنان گفت: قبل از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید، تمام زیرساخت های انتقال آب دریای خزر مهیا بود؛ ولی دولت تدبیر و امید از روی سیاسی بازی این پروژه عظیم را تعطیل کرد.

- رضا تبیانیان، رییس جبهه فرهنگی مذهبی پیروان ولایت استان سمنان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: خردادماه،؛ یادآور شهدای سال 42 همچون شهدای مؤتلفه اسلامی شهیدان بخارایی، امانی، هرندی و اندرزگو و سالگرد ارتحال ملکوتی بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) است.

وی افزود: در طول تاریخ انقلاب بارها تجربه کرده ایم که هر جا همدل و هم صدا شدیم، به خوبی توانستیم آنچه را می خواهیم، انجام داده و به سرانجام برسانیم.

رییس جبهه فرهنگی مذهبی پیروان ولایت استان سمنان عنوان کرد: با کمال تأسف شاهدیم امروز برخی از متفکران اصلاح طلب، تدبیری ها و نوکیسه گان ناامید می خواهند کشور را دوقطبی کرده تا در این آشفته بازار به اهدافشان برسند.

امروز با تهدید و انتقام جویی با مدیران جهادی استان سمنان که به صورت شبانه روزی در حال خدمت به مردم هستند و خود را خادم الرضا (ع) می دانند، برخورد کرده و مدام در حال تخریب دولت هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت روحانی با سیاسی بازی پروژه عظیم انتقال آب دریای خزر را تعطیل کرد

دولت روحانی با سیاسی بازی پروژه عظیم انتقال آب دریای خزر را تعطیل کرد