مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 06:102023-05-30فرهنگي

اکران فیلم سینمایی «بی رگ» در ساری


همزمان با شروع دهه کرامت فیلم سینمایی «بی رگ» در سینما سپهر ساری اکران شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، همزمان با شروع دهه کرامت، فیلم سینمایی بی رگ به کارگردانی مهدی تقی پور و تهیه کنندگی امید برزگر در سینما سپهر ساری به روی پرده رفت.

جدیدترین ساخته مهدی تقی پور در خصوص تکریم مقام والای مدافعان امنیت کشور و به تصویر کشیدن رشادت های نیروهای حافظ امنیت و با هدف ترویج و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت و نشان دادن یک روی جدیدی از سینما در قالب اکشن است.

این فیلم با مجوز اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و به مجری گری طرح موسسه فرهنگی هنری امید و با هدایت و حمایت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های انقلاب اسلامی سپاه کربلا مازندران، ساخته شد.

امید برزگر تهیه کننده بی رگ، ضمن تقدیر و قدردانی از عوامل فیلم درباره ساخت فیلم گفت:هنگام ساخت بی رگ تمام بایدها و نبایدهای لازم برای ساخت این فیلم را در نظر گرفتیم و موضوع دیگر این است که در نظر داریم بی رگ را همزمان در شهرهای دیگر کشور اکران کنیم و به همین دلیل باید شرایط لازم برای اکران را فراهم کنیم.

در پایان اکران، از عوامل و دست اندرکاران فیلم، تقدیر شد.

تهیه کننده و سرمایه گذار: امید برزگر  نویسنده و کارگردان: مهدی تقی پور  طراح اکشن: امیر اکبرپور برنجی  بازیگران:  امید برزگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکران فیلم سینمایی «بی رگ» در ساری

اکران فیلم سینمایی «بی رگ» در ساری