مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 09:352023-06-18بين الملل

انصارالله یمن با تهدید ائتلاف عربی: صبرمان زیاد طول نمی کشد


سخنگوی نیروهای مسلح یمن در سخنانی با اشاره به سطح بالای آمادگی نیروهای کشورش، ائتلاف متجاوز عربی را به انجام عملیات نظامی تهدید کرد.

- انصارالله یمن با تهدید ائتلاف عربی: صبرمان زیاد طول نمی کشد سخنگوی نیروهای مسلح یمن در سخنانی با اشاره به سطح بالای آمادگی نیروهای کشورش، ائتلاف متجاوز عربی را به انجام عملیات نظامی تهدید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن در این باره گفت: ما تأکید می کنیم که صبر نیروهای مسلح طولانی نخواهد بود، پس از گذشت یک سال و نیم از وضعیت معلق میان جنگ و صلح، نیروهای مسلح آمادگی خود را افزایش داده و برای روزهای آینده آماده شده اند.

سریع افزود: نیروهای مسلح منتظر دستور و چراغ سبز عبدالملک الحوثی رهبر انصارالله برای آغاز عملیات آزادسازی میهن، بیرون راندن متجاوزان و ادب کردن آنها در همه سطوح در دریا و خشکی و همچنین انجام حملات منحصر بفرد در عمق کشورهای متجاوز هستند.

وی ادامه داد: اگر آنها صلح می خواهند ما اهل صلح هستیم و اگر به دنبال جنگ هستند ما مرد جنگ هستیم.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن با بیان اینکه ائتلاف عربی در نبرد خود در یمن شکست خورده است، گفت: دشمن بر روی اشغال کشور در یکی دو هفته حساب کرده بود؛ اما شکست خوردند و ناامید شدند و امروز پس از گذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انصارالله یمن با تهدید ائتلاف عربی: صبرمان زیاد طول نمی کشد

انصارالله یمن با تهدید ائتلاف عربی: صبرمان زیاد طول نمی کشد