مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 16:552023-06-14سياسي

مخبر: طرح تغییر ساعت اداری کشور اصلاح شود


معاون اول رییس جمهور به برخی انتقادات در خصوص تغییر ساعت کار اداری اشاره کرد و از سازمان امور اداری و استخدامی خواست با همکاری وزارت نیرو، تصمیمات لازم را در راستای اصلاح این طرح اتخاذ کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، محمد مخبر روز چهارشنبه در نشست هیأت وزیران با اشاره به سفر سید ابراهیم رییسی به کشور های ونزوئلا و نیکاراگوئه و استقبال کم نظیر از رییس جمهور کشورمان در این سفرها، گفت: امروز دیپلماسی دولت مردمی سیزدهم و راهبرد رییس جمهور در توسعه همکاری و تعامل سازنده با کشور های مختلف به نتیجه رسیده و به وضوح شاهد اقتدار جمهوری اسلامی ایران هستیم.

وی که ریاست امروز نشست هیات وزیران را به عهده داشت، با تاکید بر لزوم تمرکز دستگاه دیپلماسی بر توسعه همکاری های اقتصادی بویژه با کشور های آفریقایی، خاطرنشان کرد: سفرا و کارکنان نمایندگی های جمهوری اسلامی باید تمرکز جدی تری در حوزه اقتصادی داشته باشند و بستر های لازم را برای ارتقا سطح همکاری های ایران با کشور های دیگر فراهم کنند.

مخبر از رأی اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی به عباس علی آبادی وزیر صمت نیز قدردانی کرد و افزود: هرچه اعضای دولت تعامل و نشست های خود را با نمایندگان مجلس بیشتر کنند، هماهنگی ها افزایش یافته و شاهد پیشبرد هرچه بهتر امور خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخبر: طرح تغییر ساعت اداری کشور اصلاح شود

مخبر: طرح تغییر ساعت اداری کشور اصلاح شود