مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 09:502023-05-30اقتصادي

ارائه دستاوردهای 63 شرکت دانش بنیان در حوزه صنایع غذایی


معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: 63 شرکت دانش بنیان محصولات خود را در رویداد تبادل فناوری در صنعت غذایی به نمایش گذاشته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیاوش ملکی فر در رویداد تبادل فناوری در صنعت غذایی که امروز 9 خرداد در محل این صندوق برگزار شد، اظهار کرد: امروز شاهد فعالیت 8 هزار و 500 شرکت دانش بنیان در استان های مخالف هستیم.

فروش این شرکت ها در سال 1401 به بیش از 435 هزار میلیارد تومان رسیده است.

وی با اشاره به اینکه صندوق طی سال های اخیر بیش از 38 هزار میلیارد تومان به شرکت های دانش بنیان خدمات ارائه داده است، گفت: در اولین رویداد تبادل فناوری در صنعت غذایی که در سال 98 برگزار شد، 182 تفاهم نامه به ارزش 431 میلیارد تومان منعقد شد و تعدادی هم به مرحله قرارداد رسید.

معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی بیان کرد: در نمایشگاه امروز، 13 نیاز فناورانه از سمت 4 شرکت بزرگ صنعتی مطرح شده و 63 شرکت دانش بنیان دستاوردهای خود را ارائه می دهند.

تا این لحظه 3 قرارداد به ارزش 55 میلیارد تومان بین صنایع غذایی و شرکت ها منعقد شده و همچنان انعقاد قرار دادها ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، در حاشیه رویداد تبادل فناوری در صنایع غذایی امروز 9 خرداد شرکت های دانش بنیان در طبقه همکف صندوق نوآوری و شکوفایی دستاوردهای خود را ارائه خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه دستاوردهای 63 شرکت دانش بنیان در حوزه صنایع غذایی

ارائه دستاوردهای 63 شرکت دانش بنیان در حوزه صنایع غذایی