مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 10:402023-06-11سياسي

تصمیم عضو علی البدل برای پیوستن به شورای شهر بندرعباس


مصیب نظری عضو علی البدل شورای شهر بندرعباس با انتشار بیانیه ای از تصمیمش برای پیوستن به شورای شهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مصیب نظری عضو علی البدل شورای شهر بندرعباس در پی انصراف فاطمه جراره از ریاست و عضویت شورای این شهر و در پی مطرح شدن نام وی برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس شورای اسلامی، طی بیانیه ای از تصمیم خود برای عضویت در شورای شهر بندرعباس خبر داد.

در این بیانیه آمده:   اتخاذ تصمیم در دوراهی حضور در رقابت انتخابات مجلس یا عضویت در شورای شهر بندرعباس به هیچ وجه آسان نیست.

از طرفی اعتماد مردم شریف بندرعباس برای سپردن مسئولیت به اینجانب و ابراز محبت و توصیه ایشان طی روزهای اخیر برای حضور در پارلمان شهری برایم باعث افتخار و  سرمایه ای ارزشمند است و سرانجام پس از شور و مشورت با پیشکسوتان،صاحب نظران و نزدیکان دلسوزم، تصمیم بر آن شد که بعنوان عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس به جمع سایر اعضا، که همگی از دوستان مومن و انقلابی اینجانب هستند بپیوندم.

وی در این بیانیه تأکید کرده که وحدت، همدلی، تلاش مومنانه و خدمتی در خور شان مردم شریف بندرعباس سرلوحه عمل اینجانب خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، فاطمه جراره هفته گذشته برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس شورای اسلامی از شورای شهر بندرعباس استعفا داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم عضو علی البدل برای پیوستن به شورای شهر بندرعباس

تصمیم عضو علی البدل برای پیوستن به شورای شهر بندرعباس