مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 14:552023-06-02فرهنگي

«هتل قو» اهواز به زودی مرمت می شود


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اهواز در پاسخ به انتشار خبری در خبرگزاری ایسنا با عنوان «هتل قو اهواز هر لحظه ممکن است ریزش کند» گفت: - ایسنا/خوزستان رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اهواز در پاسخ به انتشار خبری در خبرگزاری ایسنا با عنوان هتل قو اهواز هر لحظه ممکن است ریزش کند گفت: مرمت این بنای تاریخی به زودی از سر گرفته می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تبار قریب جمعه (12 خرداد 1402) گفت: اثر ثبت ملی هتل قو یکی از بناهای شاخص و فاخر شهرستان اهواز است که باتوجه به ارزش های بنا و قدمت اثر مرمت بخش هایی از بنا در سال های گذشته توسط اداره کل میراث فرهنگی استان و از محل اعتبارات عمرانی این اداره کل انجام شد.

وی افزود: این اثر و سایر آثار تاریخی و ثبت ملی شهرستان اهواز توسط کارشناسان به شکل مستمر همواره در حال پایش و آسیب نگاری هستند و اثر پیش گفته در سال جاری از محل اعتباراتی که در اختیار این اداره کل قرار دارد عملیات مرمت عمارت میانی و بالکن های آن به زودی آغاز و شاهد ازسرگیری و ادامه عملیات مرمت این اثر فرهنگی خواهیم بود.

او ادامه داد: طرح مرمت اثر ثبت ملی هتل قو اهواز توسط مشاور ذیصلاح اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهیه می شود و همه مرمت های انجام شده براساس طرح مصوب صورت می پذیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«هتل قو» اهواز به زودی مرمت می شود

«هتل قو» اهواز به زودی مرمت می شود