مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 17:452023-06-18فرهنگي

تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه لرستان و بنیاد نخبگان منعقد شد


تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه لرستان و بنیاد نخبگان استان منعقد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امروز یکشنبه تفاهم نامه همکاری دانشگاه لرستان و بنیاد نخبگان استان لرستان با تأکید بر حمایت از تألیف، چاپ و نشر کتاب و برپایی نمایشگاه ها و جشنواره های مشترک، منعقد و مبادله شد.

دو طرف بر اساس این نشست و تفاهم نامه، دانشگاه لرستان و بنیاد نخبگان استان لرستان توافق کردند از تألیف، چاپ و نشر کتاب های نخبگان، حمایت کنند.

همچنین دو طرف توافق کردند نمایشگاه مشترک برای حمایت از دستاوردهای نخبگان استان لرستان برپا کنند و با همکاری مشترک از نخبگان و استعدادهای برتر دانشگاهی حمایت بیشتری شود.

تبادلات اطلاعات و داده بین دو طرف با هدف حمایت هرچه بیشتر و اثرگذارتر از نخبگان، از دیگر موضوعات نشست و تفاهم نامه دوجانبه بود.

مشارکت دو طرف در تولید آثار چندرسانه ای، همکاری دوجانبه برای تهیه کتاب های الکترونیکی، همکاری مشترک برای ایجاد انجمن تخصصی نویسندگان و برگزاری مسابقات کتابخوانی نخبگان از دیگر محورهای مهم تفاهم نامه همکاری مشترک دانشگاه لرستان و بنیاد نخبگان استان لرستان است.

علی نظری، رییس دانشگاه لرستان و مسعود صادقی، رییس بنیاد نخبگان استان لرستان، نخبگان را سرمایه های انسانی ارزشمند و اثرگذار کشور دانستند که نیاز است با گستر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه لرستان و بنیاد نخبگان منعقد شد

تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه لرستان و بنیاد نخبگان منعقد شد