مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 08:452023-05-31سياسي

5 زندانی جرائم غیرعمد در ایلام آزاد شدند


در مراسمی به مناسبت میلاد امام رضا(ع) و میمنت ورود پرچم متبرک حرم رضوی، 5 زندانی جرائم غیرعمد با همکاری ستاد دیه استان از زندان آزاد شدند.

- ایسنا/ایلام در مراسمی به مناسبت میلاد امام رضا(ع) و میمنت ورود پرچم متبرک حرم رضوی، 5 زندانی جرائم غیرعمد با همکاری ستاد دیه استان از زندان آزاد شدند.

مجید احسانی ، مدیرکل زندان های استان ایلام در این مراسم اظهار کرد: در سال گذشته 156 زندانی نیازمند مالی از زندان آزاد شدند و تلاش می شود امسال با همت خیّرین، تعداد بیشتری از زندانیان از زندان آزاد شوند.

وی گفت: در نظام زندانبانی اسلامی توجه ویژه ای به زندانیان و خانواده های آنان شده است و کرامت انسانی زندانیان به خوبی حفظ شده و حقوق شهروندی آنان رعایت می شود و هدف از اجرای برنامه های اصلاحی و تربیتی، بازگشت سالم زندانیان به جامعه است.

احسانی به فعالیت های فرهنگی و قرآنی در سطح زندان های استان و کسب مقام های برتر قرآنی توسط زندانیان در مسابقات کشوری و منطقه ای اشاره و تصریح کرد: در سال گذشته 200 دوره فرهنگی و تربیتی در سطح زندان ها برگزار شد و 35 درصد از زندانیان در 7 رشته شغلی مشغول به کار شدند.

در این مراسم ضمن پرچم گردانی در بندهای زندان مرکزی و ادای احترام زندانیان به پرچم متبرک حرم رضوی، از کارکنان و زندانیانی که در مسابقات قرآنی کشوری و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 زندانی جرائم غیرعمد در ایلام آزاد شدند

5 زندانی جرائم غیرعمد در ایلام آزاد شدند