مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 13:212023-06-01سياسي

هدفگذاری برای اشتغال روستاییان و فارغ التحصیلان در سال 1402


استاندار سمنان از هدفگذاری برای اشتغال روستاییان و فارغ التحصیلان در سال 1402 در این استان خبر داد و گفت: اولویت کاری استان در سال جاری در حوزه کارگروه تخصصی اشتغال، - ایسنا/سمنان استاندار سمنان از هدفگذاری برای اشتغال روستاییان و فارغ التحصیلان در سال 1402 در این استان خبر داد و گفت: اولویت کاری استان در سال جاری در حوزه کارگروه تخصصی اشتغال، توجه به بحث تقویت اشتغال روستایی و ایجاد ثروت در روستاهاست.

سید محمدرضا هاشمی استاندار و رییس شورای اشتغال استان سمنان امروز 11 خرداد 1402 در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال با حضور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در محل سالن جلسات یادگار امام(ره) استانداری ، اظهار کرد: حفظ فرصت های شغلی موجود در واحدهای فعال و حفظ سرمایه گذاران در سطح استان برای ما از اولویت های اصلی و اساسی است.

وی افزود: با اقدامات صورت گرفته پس از 18 سال در زمستان 1401، نرخ اشتغال استان به 5.

7 درصد رسید.

هاشمی خاطرنشان کرد: توجه به فارغ التحصیلان دانشگاهی و توجه به اشتغال در سطح روستاها از رویکرد های جدی ما در حوزه اشتغال در سال جاری است.

وی تصریح کرد: استان سمنان آمادگی دارد تا به عنوان پایلوت برای اجرای طرح اشتغال روستایی (توانمند سازی روستاها) در راستای ایجاد ثروت، تقویت اقتصاد و جلوگیری از مهارت در روستاها، اقدام کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدفگذاری برای اشتغال روستاییان و فارغ التحصیلان در سال 1402

هدفگذاری برای اشتغال روستاییان و فارغ التحصیلان در سال 1402