مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 08:552023-06-21اجتماعي

فرهنگ حفظ فضای سبز به کودکان و نوجوانان آموزش داده می شود


فرهنگ حفظ، ترویج و توسعه فضای سبز در مهدی شهر به کودکان و نوجوانان آموزش داده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مهدی شهر، محبوبه حیدریان، مسؤول مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مهدی شهر صبح امروز در آیینی، از اجرای فعالیت های فرهنگی و هنری به مناسبت روز جهانی گل و گیاه در این شهر خبر داد و گفت: اعضا در این فعالیت با مراحل رشد گیاه آشنا شده و در قالب نقاشی به خلق اثر پرداختند.

وی هدف از اجرای این برنامه را ترویج فرهنگ نگهداری و استفاده درست از گل ها و گیاهان و پی بردن به عظمت خداوند متعال عنوان و تأکید کرد: استفاده از گیاهان نه تنها بر کیفیت و سبک زندگی ما تأثیر مثبت دارد؛ بلکه باعث زیبایی و شادابی شهر و کشورمان می شود.

حیدریان یادآور شد: نقش گل و گیاه به اندازه ای در زندگی مردم ایران مهم و پررنگ بوده که نشانه هایش در صنایع دستی و به خصوص فرش ایرانی همواره قابل مشاهده است و علاوه بر این در اشعار و سروده های شاعران بزرگ ایران هم می توان تأثیرات و اهمیت گل ها و گیاهان مختلف را در زندگی مردم این سرزمین ملاحظه کرد.

مسؤول مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مهدی شهر با اشاره به نقش مؤثر کودکان و نوجوانان در ارتقای فرهنگ حفظ، ترویج و توسعه فضای سبز گفت: اگر بتوانیم بر کودکان خود تأثیر بگذاریم بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ حفظ فضای سبز به کودکان و نوجوانان آموزش داده می شود

فرهنگ حفظ فضای سبز به کودکان و نوجوانان آموزش داده می شود