مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 17:202023-06-21پزشكي

برخی اشتباهات رایج هنگام مسواک زدن


یک دندانپزشک و متخصص بهداشت دهان و دندان در همین رابطه به اشتباه رایجی در هنگام مسواک زدن که ممکن است سلامت دهان و دندان افراد را تحت تاثیر قرار دهد، - اشاره کرده است.

خمیر دندان به خودی خود مقدار مناسبی رطوبت دارد و اگر خیس باشد، سریع تر کف می کند و باعث می شود زودتر آن را بیرون تف کنید و این کار به کاهش اثر پاک کنندگی آن منجر می شود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصر ترکیه؛ برای مراقبت از دندان ها اقدامات مهمی چون مسواک زدن، استفاده از نخ دندان و مراجعه به موقع به دندانپزشک همواره توصیه می شود با این حال برخی نکات جزیی تر هستند که ممکن است همه افراد از آنها اطلاع نداشته باشند در حالی که رعایت آنها می تواند به استحکام و سلامت بیشتر دندان ها کمک کند.

  یک دندانپزشک و متخصص بهداشت دهان و دندان در همین رابطه به اشتباه رایجی در هنگام مسواک زدن که ممکن است سلامت دهان و دندان افراد را تحت تاثیر قرار دهد، اشاره کرده است.

  این موضوع که آیا باید مسواک خود را قبل از قرار دادن خمیردندان روی برس آن خیس کنید یا آن را خشک نگه دارید، بحثی است که اختلاف نظرهایی درباره آن وجود دارد با این حال دکتر ساحیل پاتل ، متخصص کلینیک مارلیبون اسمایل در لندن خیس کردن مسواک را توصیه نمی کند زیرا معتقد است که خمیر دندان را رقیق می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی اشتباهات رایج هنگام مسواک زدن

برخی اشتباهات رایج هنگام مسواک زدن