مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 21:152023-06-20اقتصادي

امضای 5 سند همکاری بین ایران و بلاروس


سفیر ایران در بلاروس با تاکید بر اینکه بستر تجارت بین ایران و بلاروس فراهم است، گفت: پنج سند همکاری بین ایران و بلاروس امضا شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، جلسه مشترک فعالان اقتصادی استان با سفیر ایران در کشور بلاروس عصر امروز در سالن جلسات شهید شهریاری اتاق بازرگانی زنجان برگزار شد.

علیرضا صانعی، سفیر ایران در کشور بلاروس نیز در این جلسه با بیان اینکه معرفی خوبی از سوی اتاق بازرگانی زنجان در توانمندی های صادراتی و فرصت های سرمایه گذاری استان آماده شده بود که جای تقدیر دارد، اظهار کرد: با توجه به فعالیت های بلاروس در بخش های چون ماشین آلات، یکی از زمینه های همکاری استان زنجان با کشور بلاروس می تواند ماشین آلات معدنی باشد.

 سفیر ایران در بلاروس با اشاره به مراودات تجاری که بین کشور بلاروس و برخی از استان های ایران شکل گرفته است، تصریح کرد: با توجه به لزوم آشنایی برای تجارت با هر کشوری، مجموعه شرکت های تولیدی و صادراتی و همچنین بازرگانان و تاجرانی که سابقه فعالیت و همکاری در کشورهای منطقه همچون روسیه را داشته اند می توانند به صورت بهتری با کشور بلاروس نیز مراودات تجاری داشته باشند.

وی با بیان اینکه آبزیان، میگو و ماهی می تواند زمینه های مناسب دیگر همکاری دو طرف باشد، گفت: طی ماه های اخیر پنج سند همکاری بین ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای 5 سند همکاری بین ایران و بلاروس

امضای 5 سند همکاری بین ایران و بلاروس