مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 خرداد 1402 ساعت 10:052023-06-05اجتماعي

تداوم جستجوی پاراگلایدر سوار مفقود شده در دماوند/15 تیم فعال است


رییس جمعیت هلال احمر دماوند با اشاره به مفقود شدن یک پاراگلایدر سوار از ارتفاعات امامزاده هاشم گفت: عملیات با6تیم تخصصی امداد و نجات کوهستان و 9 تیم انجمن ورزش هوایی کشور ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید طاهری صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه یک شخص طی روز گذشته حدود ساعت 1:15 از سایت پرواز امامزاده هاشم پرواز می کند اما درگیر یک وزش باد از سمت جنوب غربی در مدار 200 درجه قرار گرفت و متأسفانه این پاراگلایدر سوار را به منطقه نامعلوم فرستاد، اظهار داشت: طی این حادثه جمعیت هلال احمر، نیروهای امدادی هلال احمر و ستاد مدیریت بحران دماوند و نیروهای محیط بانی و نیروی انتظامی و اداره جهاد کشاورزی وارد عمل شوند.

طاهری افزود: طی روز گذشته به دلیل وسعت بسیار زیاد منطقه تقریباً حدود 6 تیم متشکل از 5 نفر از نیروهای زبده با تمام توان امدادی شهرستان مشغول به جستجو شدند و شروع مجدد عملیات جستجو و نجات فرد مفقود شده در ارتفاعات دماوند طبق اخبار اعلام شده قبلی عملیات جستجو و نجات همزمان با طلوع آفتاب امروز با توان بیشتر آغاز شد.

رییس جمعیت هلال احمر دماوند بیان داشت: طبق تقسیم بندی های جغرافیایی انجام شده توسط مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر دماوند به غیر از مناطقی که تا این لحظه جستجو شده، صبح امروز نوبت به جستجوی 1


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم جستجوی پاراگلایدر سوار مفقود شده در دماوند/15 تیم فعال است

تداوم جستجوی پاراگلایدر سوار مفقود شده در دماوند/15 تیم فعال است