مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 08:052023-06-10اقتصادي

قیمت پروازهای بوشهر سر از آسمان هفتم در می آورد


رشد قیمت بلیط هواپیما در تعطیلات نوروزی و اکنون تابستانی به معضلی برای مردم استان بوشهر که از خط ریلی هم بهره ای ندارند، تبدیل شده است؛ عرضه قطره چکانی و نوسان قیمت از سوی برخی شرکت های هواپیمایی صدای بسیاری از مردم این استان را درآورده است.

- ایسنا/بوشهر رشد قیمت بلیط هواپیما در تعطیلات نوروزی و اکنون تابستانی به معضلی برای مردم استان بوشهر که از خط ریلی هم بهره ای ندارند، تبدیل شده است؛ عرضه قطره چکانی و نوسان قیمت از سوی برخی شرکت های هواپیمایی صدای بسیاری از مردم این استان را درآورده است.

اگرچه برخی از مسئولان از کاهش قیمت بلیط هواپیما نسبت به ماه های گذشته خبر داده اند، اما اکنون شاهد هستیم که مسافران هنگام دریافت بلیط با گرانی مواجه می شوند.

در این شرایط سفر هوایی برای بسیاری از مردم عادی مقرون به صرفه است و شاید بتوان گفت این نوع سفر کم کم به انحصار کارکنان دولت که قرار نیست هزینه ای از جیب بپردازند ممکن باشد.

یکی از شهروندان بوشهری در گفت وگو با ایسنا می گوید: طبق اعلام مسئولین قرار بود که قیمت بلیط هواپیما افزایش پیدا نکند، اما اکنون تمام شرکت ها به طور رسمی در سایت های فروش بلیط را با چندین برابر قیمت و به صورت قطره چکانی عرضه می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت پروازهای بوشهر سر از آسمان هفتم در می آورد

قیمت پروازهای بوشهر سر از آسمان هفتم در می آورد