مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 16:252023-06-06سياسي

آغاز نمایشگاه محصولات بیوتکنولوژی پزشکی ایران از فردا


سومین کنگره و نمایشگاه محصولات بیوتکنولوژی پزشکی ایران (ایران بایو) با هدف معرفی توانمندی و دستاوردهای محققان و پژوهشگران حوزه های مختلف علوم زیستی و پزشکی، - سومین کنگره و نمایشگاه محصولات بیوتکنولوژی پزشکی ایران (ایران بایو) با هدف معرفی توانمندی و دستاوردهای محققان و پژوهشگران حوزه های مختلف علوم زیستی و پزشکی، 17 تا 19 خردادماه در هتل المپیک تهران برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مهدی ابراهیمی، عضو هیئت رییسه دانشگاه علوم پزشکی تهران در این خصوص گفت: سومین کنگره و نمایشگاه بزرگ محصولات زیست پزشکی و صنایع وابسته (ایران بایو) توسط انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان محصولات بیوتکنولوژی کشور و با همکاری سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سایر انجمن های زیست پزشکی برگزار می شود که این افتخار ملی و بزرگی برای کشور است.

به خصوص اینکه عموما دانشجویان و اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران در این رویدادها حضور فعال داشته و دستاردهای خود را معرفی می کنند.

وی یادآور شد: از دیگر اهداف این رویداد، تقویت و تسهیل تبادل فناوری، حمایت و حفاظت از عرضه فناوری و دانش فنی بهره گیری از فنون تجاری سازی و رونمایی از جایزه ویژه ایران بایو با در نظر گرفتن امتیاز برای دانشجویان و اعضای هیات علمی بخش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز نمایشگاه محصولات بیوتکنولوژی پزشکی ایران از فردا

آغاز نمایشگاه محصولات بیوتکنولوژی پزشکی ایران از فردا