مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 21:102023-06-03ورزشي

7 دلیل برای سقوط آزاد فوتبال کهگیلویه و بویراحمد


از باب مشکلاتی که اکنون گریبانگیر فوتبال کهگیلویه و بویراحمد شده و انتظاراتی که برآورده نشده این را هم باید گفت که عزمی برای رهایی از وضعیت فعلی از جانب متولیان فوتبال استان دیده نمی شود و پیشکسوتان و مو سپید کرده های فوتبال نیز کنج عزلت گزیده و رهایی .

- خبرگزاری فارس یاسوج/یادداشت مخاطبین- صحبت از فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد قصه مفصلی است که بیان همه واقعیت ها و مشکلات و کاستی ها و حرف و حدیث های آن در کتابی قطور می گنجد و در این وجیزه مجال پرداختن به همه ابعاد فوتبال استان نیست.

اما از باب مشکلاتی که اکنون گریبانگیر فوتبال کهگیلویه و بویراحمد شده و انتظاراتی که برآورده نشده این را هم باید گفت که عزمی برای رهایی از وضعیت فعلی از جانب متولیان فوتبال استان دیده نمی شود و پیشکسوتان و مو سپید کرده های فوتبال نیز کنج عزلت گزیده و رهایی از وضعیت فعلی را به گذر زمان سپرده اند.

یاد روزهای رویایی فوتبال به خیر همین چند روز پیش بود که انتخابات هیئت فوتبال استان برگزار شد و طی آن خداداد افشاریان دوباره به صندلی ریاست رسید اما اصل قصه این است: فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد همچنان که همه می دانند ظرفیت ها و قابلیت های بسیاری برای خودنمایی در فوتبال کشور دارد چه اینکه تیم های فوتبال شهرداری یاسوج در چند سال پیش و تیمهای عم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 دلیل برای سقوط آزاد فوتبال کهگیلویه و بویراحمد

7 دلیل برای سقوط آزاد فوتبال کهگیلویه و بویراحمد