مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 خرداد 1402 ساعت 16:402023-06-05سياسي

زائران بوشهری با 120 اتوبوس به حرم امام خمینی (ره) اعزام شدند


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر از بازگشت زائران اعزامی به حرم مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران توسط ناوگان مسافری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالکریم اخترشناس ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور پرشور مردم ولایتمدار استان بوشهر در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) گفت: با برنامه ریزی ستاد برگزاری ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و تدابیر اندیشیده شده برای تأمین ناوگان مسافری، کاروان 3 هزار نفری استان بدون مشکل در طول سفر برای زائران و با خدمات مطلوب در حوزه حمل و نقل جاده ای، به استان بازگشت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر افزود: طبق مصوبات ستاد برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی (ره) و برنامه ریزی به عمل آمده، بیش از 120 دستگاه ناوگان برای شهرستان های استان بوشهر تدارک دیده شده بود که با مشارکت تمامی اعضای کارگروه مدیریت حمل و نقل جاده ای، این مهم هم در مسیر رفت و هم در مسیر برگشت با ارائه خدمات حداکثری و به نحو شایسته عملیاتی شد.

اخترشناس مشارکت رانندگان و صنوف حمل و نقل جاده ای استان بوشهر در جابجایی زوار را شایسته تقدیر دانست و یادآور شد: این گروه همواره در صحنه های جهاد و پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در خط مقدم خدمت حضور می یابند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زائران بوشهری با 120 اتوبوس به حرم امام خمینی (ره) اعزام شدند

زائران بوشهری با 120 اتوبوس به حرم امام خمینی (ره) اعزام شدند