مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 14:452023-06-06سياسي

عصای موسایی برای حل مشکلات وجود ندارد


فرماندار زنجان با اشاره به اینکه مسؤولان عصای موسی برای حل مشکلات ندارند، گفت: محدودیت ها و مشکلاتی وجود دارد که همه در تلاش هستند تا با رفع آن ها، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، پرویز خالقی، فرماندار زنجان در جلسه علنی شورای شهر زنجان با تاکید بر اینکه در مدت همکاری با شورای شهر زنجان هیچگونه نگرانی از بابت تحمیل هزینه نداشته است، اظهار کرد: شهادت می دهم که در ذهن و فکر این افراد، عبور از خط و خطوط قرمز وجود نداشته است.

فرماندار زنجان به استعفای دو عضو شورای شهر زنجان اشاره و تصریح کرد: این افراد به هر دلیل صرفه و صلاح را در استعفا از شورا و حضور در عرصه خدمت دیگر دیده اند که برای آن ها آرزوی موفقیت داریم.

وی به مسائل مطرح شده در رسانه ها اشاره و تاکید کرد: پاسخگو نبودن در هر شرایط به دلیل اشتغال بوده و دلیل دیگری نداشته، ضمن اینکه رسانه ها هم با درست عمل کردن، باید به جلب اعتماد عمومی کمک کنند.

خالقی با تاکید بر اینکه اجرای قانون در اسرع وقت را در دستور کار قرار داده است، افزود: در مورد استعفای دو عضو شورا هم طبق قانون و بلافاصله بعد از تایید هیأت تطبیق عمل شده و در مورد استعفای عضو سوم هم همین طور عمل خواهد شد.

فرماندار زنجان به مسائل مطرح شده در مورد عملکرد هیأت تطبیق اشاره کرد و گفت: واقعیت این است که این هیأت مصوبات ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عصای موسایی برای حل مشکلات وجود ندارد

عصای موسایی برای حل مشکلات وجود ندارد