مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 15:252023-05-31سياسي

شوراهای تخصصی حل اختلاف در حوزه پولی و بانکی راه اندازی می شوند


از طریق همکاری مشترک بانک رفاه کارگران و مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه، اولین مراکز و شوراهای تخصصی (شعب صلحی) حل اختلاف در حوزه پولی و بانکی کشور راه اندازی می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی بانک رفاه کارگران، تفاهم نامه راه اندازی این مراکز (شعب) روز دوشنبه 8 خرداد ماه به امضای دکتر اسماعیل للـه گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران و حجت الاسلام دکتر هادی صادقی معاون فرهنگی قوه قضاییه و رییس مرکز توسعه حل اختلاف این قوه رسید.

  بر اساس این گزارش، مدیرعامل بانک رفاه کارگران طی سخنانی در این مراسم که در محل مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه برگزار شد، با بیان اینکه بیش از 60 درصد پرونده های تشکیل شده فی مابین بانک ها و مشتریان در مراجع قضایی، قابلیت حل وفصل در مراحل ابتدایی تشکیل را دارند، خاطرنشان ساخت: بسیار از این پرونده ها مربوط به تسهیلات خرد هستند که به راحتی می توان آنها را در همان مراحل ابتدای تشکیل پرونده به سازش رساند و از این طریق ضمن کاهش حجم تشکیل پرونده های قضایی در قوه قضاییه و کاستن از حجم کار واحدهای حقوقی بانک ها، در راستای افزایش رضایتمندی مردم نیز اقدام کرد.

دکتر للـه گانی تصریح کرد: بعضا با تشکیل پرونده در مراجع قضایی دست بانک ها و موسسات اعتباری برای کمک به مشتریان بسته می شود؛ در حالی که بسیاری از این پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شوراهای تخصصی حل اختلاف در حوزه پولی و بانکی راه اندازی می شوند

شوراهای تخصصی حل اختلاف در حوزه پولی و بانکی راه اندازی می شوند