مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 15:152023-06-17اقتصادي

ثبت نام سفر عتبات برای ایام عرفه آغاز شد


ثبت نام سفرهای زمینی به عتبات در ایام عرفه آغاز شد و متقاضیان سفر به کربلا می توانند تا 26 تیرماه با قیمت دور قبلی این سفرها، در یکی از کاروان های زیر نظر سازمان حج و زیارت عازم کربلا شوند.

- ثبت نام سفرهای زمینی به عتبات در ایام عرفه آغاز شد و متقاضیان سفر به کربلا می توانند تا 26 تیرماه با قیمت دور قبلی این سفرها، در یکی از کاروان های زیر نظر سازمان حج و زیارت عازم کربلا شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ثبت نام سفرهای زیارتی به عتبات در تیرماه از سوی سازمان حج و زیارت آغاز شد.

متقاضیان سفر به عتبات در ایام عرفه هم می توانند برای ثبت نام در کاروان های زیر نظر سازمان حج و زیارت از امروز اقدام کنند.

البته باتوجه به گرانی نرخ پروازها در ایام عرفه، هنوز امکان ثبت نام در سفرهای هوایی عتبات وجود ندارد و فقط ظرفیت کاروان های زمینی اعلام شده است.

با وجود فشارها برای افزایش قیمت سفرهای زیارتی به عتبات، سازمان حج و زیارت نرخ این سفرها را کنترل کرده و در این دوره افزایش قیمت در اعزام های عتبات را شاهد نیستیم.

هزینه سفر عتبات به صورت زمینی از ابتدای تیرماه از پنج میلیون و 400 هزار تومان تا هفت میلیون و 400 هزار تومان تعیین شده است و زائران می توانند تا 26 تیرماه در یکی از کاروان های زیر نظر سازمان حج و زیارت با این قیمت راهی عتبات شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام سفر عتبات برای ایام عرفه آغاز شد

ثبت نام سفر عتبات برای ایام عرفه آغاز شد