مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 14:002023-06-15اقتصادي

730 میلیارد تومان اعتبار به بخش کشاورزی استان سمنان اختصاص یافت


730 میلیارد تومان اعتبار از محل سفر رییس جمهوری به استان برای مجموعه دستگاه های استانی زیرمجموعه جهاد کشاورزی در نظر گرفته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمدرضا هاشمی ظهر پنجشنبه در آیین تقدیر از برگزیدگان بخش کشاورزی استان سمنان به میزبانی سالن آمفی تئاتر جهاد کشاورزی بیان کرد: 730 میلیارد تومان اعتبار از محل سفر رییس جمهوری به استان برای مجموعه دستگاه های استانی زیرمجموعه وزارت جهاد کشاورزی در نظر گرفته شد که تاکنون بیش از 55 درصد اعتبارات تحقق پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه تقویت ارتباط حوزه کشاورزی با دانشگاه و استفاده از پتانسیل شرکت های دانش بنیان در راستای توسعه محوری و افزایش بهره وری در بخش کشاورزی استان، در دستور کار است، افزود: در حوزه صنعت، معدن، گردشگری و کشاورزی در استان سمنان ظرفیت های بسیار غنی و ارزشمندی وجود دارد.

پرداخت مطالبات کشاورزان استاندار سمنان گفت: افزایش قیمت خرید تضمینی گندم در سال گذشته و پرداخت به موقع مطالبات کشاورزی دو امر بسیار حائز اهمیت و ارزنده ای بود که توسط دولت سیزدهم در سال گذشته به انجام رسید.

هاشمی با بیان اینکه در خصوص توانمندی های کشاورزی و دامپروری می توان گفت که تولید پسته، انگور، زردآلو، گندم و سایر محصولات کشاورزی و تولید محصولات دامپروری از گوشت قرمز تا لبنیات، ظر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

730 میلیارد تومان اعتبار به بخش کشاورزی استان سمنان اختصاص یافت

730 میلیارد تومان اعتبار به بخش کشاورزی استان سمنان اختصاص یافت