مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 23:002023-06-03اقتصادي

خسارت سیل به واحدهای مسکونی 35 روستای شهرستان گرمی


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت: بسیاری از واحدهای مسکونی در 35 روستای شهرستان گرمی در پی سیلاب هفته گذشته تخریب شده اند و تاکنون خسارت وارده به 21 روستا برآورد شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل و به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن استان اردبیل، حامد کیخسروی در بازدید از روستاهای سیل زده گرمی اظهار کرد: برای واحدهایی مسکونی که نیاز به تعمیر دارند با ارسال صورت جلسات مدیریت بحران و ارزیابی های خسارات که توسط کارشناسان بنیاد مسکن انجام یافته، تسهیلات تعمیری مسکن اختصاص داده می شود.

وی افزود: واحدهای تخریب شده در اثر سیلاب در روستاهای شهرستان گرمی، از مقاومت لازم برخودار نبوده و ضروری است با احداث سازه های مقاوم مسکونی و با تخصیص اعتبار مناسب، مقاوم سازی واحدهای روستایی تسریع شود.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل بیان کرد: 10 تیم ارزیابی 2 نفره از استان و شهرستان های دیگر به شهرستان گرمی در پی اعلام شرایط بحرانی اعزام شده اند و یک دستگاه لودر، یک دستگاه گریدر و 2 دستگاه کامیون از ماشین آلات سنگین بنیاد مسکن استان برای خدمات رسانی به روستاهای سیل زده گرمی اعزام شد.

کیخسروی با اشاره به حضور تیم های ارزیابی خسارت منازل مسکونی در روستای درگیر سیلاب ادامه داد: خسارات منازل مسکونی 21 روستا ارزیابی شده و می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت سیل به واحدهای مسکونی 35 روستای شهرستان گرمی

خسارت سیل به واحدهای مسکونی 35 روستای شهرستان گرمی