مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 21:012023-06-15سياسي

برگزاری جشن خودکفایی 7100 مددجوی کمیته امداد استان فارس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سیدمرتضی بختیاری در مراسم جشن خودکفایی 7100 مددجوی کمیته امداد استان فارس با تقدیر از همکاری و هم افزایی مدیران و نمایندگان استان فارس در جهت اشتغال مددجویان، گفت: 7100 خانوار تحت حمایت کمیته امداد فارس به خودکفایی رسیده اند اما به آن معنا نیست که خدمات حمایتی برای این افراد به پایان برسد؛ بلکه برنامه های حمایتی کمیته امداد برای آنان همچنان در قالب مشاوره و پشتیبانی ادامه دارد.

بختیاری با تاکید بر اینکه توانمندسازی، عنصر اساسی فعالیت های کمیته امداد است، اظهار کرد: ایجاد درآمد پایدار و اشتغال زایی، مهم ترین عامل برای دستیابی به توانمندسازی است.

وی با اعلام اینکه 1600 میلیارد تومان اعتبار اشتغال به استان فارس اختصاص یافته است، افزود: استفاده از روش های علمی، منجر به ایجاد اشتغال پایدار خواهد شد و بیش از 350 شهر کشور نیز امکان سنجی شده تا بتوان اشتغال مناسب برای هر فرد را ایجاد کرد.

54 درصد از مددجویان کمیته امداد، بانوان سرپرست خانوار هستند رییس کمیته امداد با بیان اینکه 54 درصد از مددجویان کمیته امداد، بانوان سرپرست خانوار هستند، اضافه کرد: ایجاد مشاغل خانگی برای سرپرستان خانوار موجب توانمندسازی افراد خواهد شد و می توان گفت کمیته امداد در کشور موفق ترین نهاد برای ایجاد مشاغل خانگی در کشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشن خودکفایی 7100 مددجوی کمیته امداد استان فارس

برگزاری جشن خودکفایی 7100 مددجوی کمیته امداد استان فارس