مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 00:102023-06-20ورزشي

مدیر پیشین نشر جام جم: غلط کرده اند که می گویند رفیق بازی و پول پاشی کردم


«فقط برای کتاب ها ماندم».

این جمله مهدی قزلی، مدیر سابق نشر جام جم است؛ در پاسخ به این سوال که چرا یک سال و نیم با مؤسسه جام جم در دعوا بودی، اما ماندی؟ او در این گفت وگو از عملکرد چهارساله خودش دفاع کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، حدود 20 روز پیش، مهدی قزلی مدیر سابق نشر جام جم در صفحه اینستاگرام خود نوشت: هر آمدنی را رفتنی است .

همین دلیلی شد تا با مهدی قزلی از آنچه در این سه سال در نشر جام جم گذشت و 26 کتاب جدید، رنگ چاپخانه به خودش دید، صحبت کنیم.

روزی که به فارس آمد، آسوده صحبت کرد و انگار دیگر کاری با جام جم نداشت که می گفت با عنوان این که می خواهیم شورای نشر بگذاریم، بازی اش داده اند یا جام جم از رفتن من بدش نمی آمد.

قزلی قبل از شروع گفت وگو اظهار داشت: من 20 خرداد 93 به بنیاد شعر ادبیات داستانی رفتم و 20 خرداد 99 از بنیاد خارج شدم و بعد از آن به نشر جام جم رفتم و 20 خرداد 1402 هم از انتشارات جام جم بیرون آمدم.

موفقیت ناشر در پی ارتباط با نیاز مخاطب است آقای قزلی! یک نشر چطور می تواند اقتصادمحور باشد و دیگر نیازی به حمایت نداشته باشد؟ تجربه من می گوید، باید کاری را کنیم که با نیاز مخاطب نسبت داشته باشد.

پس وقتی کار با نیاز مخاطب نسبت داشته باشد، به فروش می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر پیشین نشر جام جم: غلط کرده اند که می گویند رفیق بازی و پول پاشی کردم

مدیر پیشین نشر جام جم: غلط کرده اند که می گویند رفیق بازی و پول پاشی کردم