مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 20:252023-05-28سياسي

پیگیر رفع کمبودهای تجهیزاتی در شعبه های اخذر رای هستیم


معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران با بیان این که در صدد رفع کمبودهای تجهیزاتی و پوشش کامل آنتن دهی در شعبه های اخذ رای در مازندران هستیم، - ایسنا/مازندران معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران با بیان این که در صدد رفع کمبودهای تجهیزاتی و پوشش کامل آنتن دهی در شعبه های اخذ رای در مازندران هستیم، گفت: نقش مدیریتی و عملیاتی نمایندگان فناوری اطلاعات فرمانداری ها و بخشداری های استان در انتخابات حساس و محوری است.

امید محبی امروز در جلسه فناوری اطلاعات انتخابات مازندران، اظهار کرد: همه کارشناسان فناوری اطلاعات فرمانداری ها باید از هم اکنون مشکلات و چالش های فناوری اطلاعات بخشداری و فرمانداری ها را برای برگزاری انتخابات الکترونیکی آنالیز و راهکارهای حل مسائل را ارائه کنند.

وی افزود: با توجه به حساسیت هایی که همواره در سال های پس از انقلاب در مقوله انتخابات وجود دارد و هر ساله به دلایل توطئه های دشمنان پیچیده تر و ویژه تر می شود، برگزاری انتخابات بی حاشیه و شفاف با هدف مشارکت حداکثری مردم ضروری است.

معاون استاندار مازندران با اظهار اینکه همواره حضور و مشارکت مردم در عرصه های سیاسی و اجتماعی نقشه های دشمنان علیه نام جمهوری اسلامی را خنثی کرده است، افزود : امنیت برگزاری انتخابات در حوزه فناوری اطلاعات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیر رفع کمبودهای تجهیزاتی در شعبه های اخذر رای هستیم

پیگیر رفع کمبودهای تجهیزاتی در شعبه های اخذر رای هستیم