مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 16:152023-06-13اقتصادي

کاهش بهای بلیت مترو از فردا


مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه از افزایش سقف اعتبار کارت بلیت منزلت و اقشار خاص خبر داد و گفت: از فردا بهای بلیت مترو کاهش می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، مسعود درستی با بیان اینکه ثبت نام کارت بلیت منزلت و اقشار خاص از روز چهارشنبه 24 خرداد، با توجه به هماهنگی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران (فاوا) در دفاتر خدمات الکترونیک شهر تهران انجام می شود گفت: این کار باهدف افزایش رفاه حال مسافران و به خصوص سالمندان که سرمایه های اجتماعی شهر هستند انجام شده است.

وی تصریح کرد: مبلغ اعتبار کارت بلیت های تخفیف دار اقشار خاص نیز از 150 هزار تومان به 300 هزار تومان افزایش یافت و ثبت نام برای سالمندان (کارت بلیت منزلت)، دانشجویان، دانش آموزان و سایر اقشار خاص شامل ایثارگران، معلولان و افراد تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی شهر تهران و تمدید کارت بلیت اقشار مذکور در دفاتر خدمات الکترونیک شهر تهران انجام می شود.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در ادامه گفت: با توجه به تصویب طرح دوفوریتی کاهش قیمت بلیت مترو در یک صد و چهل و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، از فردا چهارشنبه 24 خردادماه این کاهش قیمت اعمال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش بهای بلیت مترو از فردا

کاهش بهای بلیت مترو از فردا