مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 08:202023-06-17حوادث

رژه سگ های بلاصاحب در بیرجند/وحشتی که شهروندان را آزار می دهد


علی رغم اتقافات تلخ ناشی از سگ گزیدگی در بیرجند همچنان شاهد رژه سگ های بلاصاحب در شهرستان هستیم که موجب ترس و وحشت شهروندان شده است.

- خبرگزاری مهر ، گروه استان ها: هر چند مدت یک بار اخبار تلخی از سگ گرفتگی در حاشیه شهر بیرجند به گوش مردم می رسد که موجب نگرانی افراد به ویژه برای فرزندانشان می شود چرا که اغلب قربانیان سگ گزیدگی از کودکان و نوجوانان هستند.

هشت دی 1400 در اثر حمله یک قلاده سگ بلا صاحب، کودک 5 ساله ای در روستای امیرآباد بیرجند جان خود را از دست داد و خاطر بسیار تلخی را برای مردم بیرجند و به ویژه اهالی روستای امیرآباد را رقم زد ولی این ماجرا اولین و آخرین حادثه سگ گزیدگی در خراسان جنوبی نبود.

در اردیبهشت سال جاری نیز رسانه ها خبر دادند که در روستای حسین آباد سادات بیرجند یک دختر 6 ساله از ناحیه صورت و دست، پسر چهار ساله از ناحیه دست و سر همچنین پسر 11 ساله از ناحیه پا دچار گاز گرفتگی توسط یک سگ بلا صاحب شدند.

مسئولان در زمینه ساماندهی سگ های بلا صاحب قول ها و وعده های مکرری داده اند ولی هنوز شاهد جولان سگ ها به ویژه در مناطق حاشیه شهر بیرجند چون امیرآباد، حسین آباد سادات و چهکند و … هستیم که اگر برای آن تدبیری اندیشیده نشود حوادث تلخ ناشی از سگ گزیدگی همچنان ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژه سگ های بلاصاحب در بیرجند/وحشتی که شهروندان را آزار می دهد

رژه سگ های بلاصاحب در بیرجند/وحشتی که شهروندان را آزار می دهد