مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 18:212023-06-15سياسي

قرار آخر؛ کاروان «غیرت» به سبزوار رسید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سبزوار، پویش کاروان غیرت به همت قرارگاه مردمی فضای مجازی شاهد و به مناسبت چهلمین روز شهادت شهید حمیدرضا الداغی در چهار قرارگاه و از بیست و سوم خرداد ماه آغاز به کار کرد.

 پویش کاروان غیرت که با حضور همسران شهدا،خانواده معظم جانبازان و اقشار مختلف مردم همراه است در قرار اول در میدان امام حسین علیه السلام تهران برگزار شد.

  قرار دوم این کاروان، بیست و چهارم خرداد ماه با حضور با شکوه مردم شهیدپرور در گلزار شهدای امامزاده اشرف (ع) سمنان برگزار شد.

کاروان غیرت صبح بیست و پنجم خردادماه پس از طی مسیر 800 کیلومتری در سومین قرار خود در مشهد مقدس پس از اجرای برنامه های فرهنگی در حسینیه شهید سلیمانی، راهی آخرین قرار خود، سبزوار شد.

  پویش کاروان غیرت، عصر امروز، بیست و پنجم خردادماه در آخرین قرار در سبزوار و گلزار شهدای سبزوار و مزارشهید الداغی حاضر شدند و  خانواده معظم شهدا و جانبازان، هنرمندان  و اقشار مختلف مردم به مقام والای این شهید آمر به معروف ادای احترام کردند.

  برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری،اجرای سرود و نمایش ،گفت و گو با مادر، همسر و دختر شهید الداغی، مرثیه سرایی و مداحی، اهدای پرچم مطهر گنبد حرم حضرت ابالفضل (ع) به مادر شهید الداغی، برخی از برنامه های پویش کاروان غیرت در سبزوار بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرار آخر؛ کاروان «غیرت» به سبزوار رسید

قرار آخر؛ کاروان «غیرت» به سبزوار رسید