مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 10:352023-06-10اجتماعي

نگهداری از مدرسه هدایت و خانه انصاری ارومیه به میراث فرهنگی واگذار شد


مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری آذربایجان غربی گفت:استاندار دستور واگذاری دو بنای تاریخی مدرسه هدایت و خانه انصاری به میراث فرهنگی صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی در بازدید از خانه انصاری و مدرسه هدایت ارومیه با دستور به فرماندار ومدیر کل آموزش وپرورش استان اظهار کرد: از آنجایی که خانه انصاری در مالکیت اداره کل آموزش و پرورش استان قرار دارد با هدف مرمت و استفاده فرهنگی، این بنای تاریخی کبه ثبت ملی نیز رسیده است باید در اختیار اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قرار بگیرد و در عوض اداره کل راه و شهرسازی زمین دیگری به اداره کل آموزش و پرورش واگذار کند.

استاندار آذربایجان غربی افزود: همچنین حق استفاده از مدرسه هدایت ارومیه دیگر بنای ثبت ملی که در مالکیت اداره کل راه و شهرسازی استان بوده در اختیار اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان جهت ایجاد اموزشگاه وموزه صنایع دستی گذاشته شود.

  همچنین در حاشیه بازدید از روستای گردشگری گلمرز ارومیه ضمن تشکر از آسفالت مسیر تالاب گلمرز ، با هدف ایجاد زیرساخت های گردشگری و اقامتی به فرماندار ارومیه دستور داد تا زمین های اطراف تالاب را بررسی و پس از کارسازی به اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگهداری از مدرسه هدایت و خانه انصاری ارومیه به میراث فرهنگی واگذار شد

نگهداری از مدرسه هدایت و خانه انصاری ارومیه به میراث فرهنگی واگذار شد