مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 14:402023-06-10اجتماعي

برگزاری دوره های آموزشی برای واحدهای مرمت روکش آسفالت مناطق


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، در نشست اخیر کمیته آسفالت معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران که با حضور جمعی از مدیران ارشد این معاونت برگزار شد، - افزایش اکیپ های مرمت آسفالت در معابر بزرگراهی به تصویب کمیته آسفالت معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، در نشست اخیر کمیته آسفالت معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران که با حضور جمعی از مدیران ارشد این معاونت برگزار شد، گزارشی از آخرین فعالیت های صورت گرفته در حوزه مرمت و روسازی معابر بزرگراهی و غیربزرگراهی پایتخت ارائه شد.

در این نشست مقرر شد در جهت ارتقای سطح علمی دستگاه‎ های نظارت و همچنین افزایش کیفیت اجرا و مرمت روکش آسفالت دوره های آموزشی برای واحد های اجرایی مناطق 22 گانه، توسط سازمان مشاور مهندسی برگزار شود تا سطح علمی دستگاه های نظارتی به روزتر شود.

افزایش واحد های مرمت آسفالت معابر بزرگراهی از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود، براین اساس مقرر شد 4 واحد اجرایی به اکیپ های مرمت آسفالت بزرگراه ها افزوده شود و تعداد واحد های افزوده شده در آینده نزدیک به 10 واحد افزایش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دوره های آموزشی برای واحدهای مرمت روکش آسفالت مناطق

برگزاری دوره های آموزشی برای واحدهای مرمت روکش آسفالت مناطق