مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 10:302023-06-01اجتماعي

شهروندان زنجانی از رفتن به ارتفاعات خودداری کنند


مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان گفت: با توجه به وضعیت جوی امروز و فردا احتمال وقوع سیلاب وجود دارد بنابراین شهروندان از رفتن به ارتفاعات و ایستادن در کنار مسیل ها خودداری کنند.

- ایسنا/زنجان مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان گفت: با توجه به وضعیت جوی امروز و فردا احتمال وقوع سیلاب وجود دارد بنابراین شهروندان از رفتن به ارتفاعات و ایستادن در کنار مسیل ها خودداری کنند.

صفی الله کرامتی در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با وضعیت جوی استان زنجان، اظهار کرد: با توجه به ورود سامانه بارشی امروز و فردا رگبارهای پراکنده در سطح استان رخ خواهد داد ولی دمای هوا تغییر محسوسی نخواهد داشت.

وی از وقوع سیل در بخش هایی از زنجان رود و سه راهی ماهنشان، چورزق و نیک پی طی 24 ساعت گذشته خبر داد و افزود: روز گذشته عوامل آتش نشانی با فداکاری مثال زدنی جان سه نفر را در خانه باغ یکی از باغات نیک پی بر اثر وقوع سیل محبوس شده بودند، نجات دادند.

کرامتی افزود: این سه نفر که اعضای یک خانوده در خانه باغ ساکن بودند به دلیل بارش رگباری و بالا آمدن آب، در این مکان محبوس شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان اضافه کرد: بلافاصله آتش نشانان شهر نیک پی به محل عزیمت کرده و با گذشت از جان خود این سه نفر را از مرگ حتمی نجات دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهروندان زنجانی از رفتن به ارتفاعات خودداری کنند

شهروندان زنجانی از رفتن به ارتفاعات خودداری کنند