مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 15:452023-06-10فرهنگي

آخرین خبر از «مهاجران»


تجربی «مهاجران» به کارگردانی مسعود احمدی و تهیه کنندگی شیما پورسهم الدین در ایتالیا، بلغارستان و تونس به نمایش در می آید.

- فیلم سینمایی-تجربی مهاجران به کارگردانی مسعود احمدی و تهیه کنندگی شیما پورسهم الدین در ایتالیا، بلغارستان و تونس به نمایش در می آید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی گروه سینمایی هنروتجربه، فیلم سینمایی مهاجران یک فیلم تجربی با زمان 85 دقیقه، فاقد دیالوگ و میان نویس است.

فیلم سینمایی مهاجران از 29 جون تا 2 جولای در جشنواره فضای باز در شهر سن والنتینو ایتالیا، 10 جون در جشنواره FEMI در شهر صوفیا بلغارستان و در تاریخ 11 جولای به عنوان فیلم افتتاحیه جشنواره Mon Premier تونس به نمایش در می آید.

فیلم سینمایی مهاجران تیر ماه در گروه سینمایی هنروتجربه و در شیراز به نمایش در می آید.

عوامل فیلم مهاجران عبارتند از: تهیه کننده: شیما پورسهم الدین، نویسنده و کارگردان: مسعود احمدی، تصویربردار: هاشم بیطرف نوبندگانی، تدوین، صداگذاری و تصحیح رنگ: شیما پورسهم الدین، صدابردار: محسن دانشور، موسیقی: آراد آبادانی، عکاس: احسان پارسا، امین غفارپور، طراح لباس: مریم احمدی، مدیر صحنه: محمدعلی بشنام، مدیر رسانه ای: محمد ناصری راد، بازیگران: شیما پورسهم الدین، مجید یزدان شناس، غزال رفیعی، مهرداد سهامی، شیوا بافهم، امین دولت خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین خبر از «مهاجران»

آخرین خبر از «مهاجران»