مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 خرداد 1402 ساعت 11:402023-06-05فرهنگي

خاطره بهروز افخمی از دیدار و عکاسی از امام خمینی (ره)+ فیلم


بهروز افخمی کارگردان، نویسنده و تهیه کننده سینما و تلویزیون در برنامه ایران امروز به بیان یکی از خاطراتش در دیدار با امام خمینی (ره) پراخته است.

- وی ادامه داد: طوری که کسی متوجه نشود دو زانو رفتم تا کنار پنجره و در وضعیت نیمرخ قرار گرفتم؛ یعنی شدم تک و جدا افتاده از جمعیت درحالیکه فقط امام آنجا بود؛ یعنی امام رو به جمعیت بودند و من رفته بودم یک جایی قرار گرفته بودم که بتوانم نیمرخ ایشان را بگیرم و از جمعیت جدا افتاده بودم.

امام هم به طور معمول رفتار روحانیون در سخنرانی که به همه نگاه می کنند تا به اصطلاح ادب کنند و همه را تحویل بگیرند سعی می کردند که به همه جمعیت از نفر آخر گرفته تا افراد صف اول نگاه کنند.

افخمی افزود: خیلی جالب بود که آهسته آهسته ایشان متوجه شرایط من شدند که من از جمعیت جدا افتاده ام و دیگر در دید ایشان نیستم؛ امام (ره) همانطور که به همه نگاه می کردند و با جمعیت صحبت می کرند و سعی داشتند که کسی از نگاهشان دور نماند و همه احساس کنند که مثلاً مخاطب شخصی امام خودشان هستند، از وقتی که من رفتم بعد از دو سه دقیقه شروع کردند سرشان را چرخاندند و من را هم که گوشه ای نشسته بودم نگاه کردند.

وی در اوامه گفت: من دستپاچه شدم، برای اینکه من تنها فردی بودم که در آن محل حضور داشت؛ وقتی برمی گشتند و به من نگاه می کردند به جای اینک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاطره بهروز افخمی از دیدار و عکاسی از امام خمینی (ره)+ فیلم

خاطره بهروز افخمی از دیدار و عکاسی از امام خمینی (ره)+ فیلم