مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 16:002023-05-28سياسي

تقدیر رییس پلیس مهاجرت و گذرنامه سازمان فراجا از بیمه تجارت نو


سردار علی ذوالقدری، رییس پلیس مهاجرت و گذرنامه سازمان فراجا از دکتر نیما نوراللهی، مدیرعامل بیمه تجارت نو برای ارائه خدمات ارزنده و صادقانه به زائران کربلا در اربعین1401، - تقدیر به عمل آورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی، این شرکت در راستای ایجاد آرامش خاطر برای زائرین کربلا در اربعین 1401، خدمات ارزنده و شایسته ای چون پوشش های بیمه ای زائرین، برپایی موکب اربعین در فرودگاه امام خمینی (ترمینال سلام) و.

را ارائه کرد که مورد توجه رییس پلیس مهاجرت و گذرنامه سازمان فراجا قرار گرفت و با اهدای لوح تقدیری از این جریان ارزشی قدردانی نمود.

در متن این تقدیرنامه آمده است؛ برادر ارجمند جناب دکتر نیما نورالله ی مدیرعامل محترم بیمه تجارت نو سلام علیکم؛ بر خود لازم می دانم به مصداق حدیث شریفه (مَن لَم یَشکُرِ المُنعِمَ مِنَ المَخلوقینَ لَم یَشکُرِ اللّه َ عَزَّ و جلَّ) بدینوسیله اقدامات و کوشش های شایسته جنابعالی را با تقدیم این لوح ارج نهاده و به پاس خدمات صادقانه و تلاش صمیمانه در عرصه ارائه خدمات به زائران حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) در ایام اربعین سال 1401 تشکر و قدردانی نمایم.

امید است با تلاش روز افزون در تقویت و تداوم این مسیر الهی که فلسفه قیام و شهادت سید الشهدا نیز می باشد رضایت خداوند متعال، حضرت ولی عصر (عج) و توفیق اجرای کامل منویات مق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر رییس پلیس مهاجرت و گذرنامه سازمان فراجا از بیمه تجارت نو

تقدیر رییس پلیس مهاجرت و گذرنامه سازمان فراجا از بیمه تجارت نو