مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 14:202023-06-19سياسي

هوشیاری مردم در برابر تقلای ضدانقلاب برای بازتولید اغتشاشات


با وجود بکارگیری انواع و اقسام ترفندهای نوین عملیات روانی و جنگ شناختی، مردم متوجه این موضوع شده اند که تلاش دشمن برای ایجاد فضای اغتشاش در کشور همواره زمانی شدت گرفته است که کشور در مسیر بهبود شرایط اقتصادی قرار داشته است.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها-نورنیوز نوشت: ضدانقلاب خارج نشین که به دلیل سودجویی های شخصی و کیش شخصیت افراد نتوانستند حتی در حد چندماه دور یک میز با هم گفتگو کنند و مشخصا نمایش منشور همبستگی شان در دانشگاه جورج تاون واشینگتن به شکست انجامید، مجددا فاز جدیدی از تحرکات علیه امنیت ملی و تمامیت ارضی ایران را در پیش گرفته اند.

فراخوان های متعدد با بهانه هایی چون جشن تولد و یا سالگرد افرادی که ماه ها با نام آنها به دنبال تحریک احساسات مردم و چندپاره کردن جامعه ایران بودند، از جمله فعالیت های محوری ضدانقلاب در فاز جدید است که البته با پوشش گسترده رسانه های معاند نیز همراه شده است.

بازتولید کینه و خشم و چندقطبی سازی جامعه با هدف امنیت سوزی و سلب آرامش مردم نخ تسبیح این اقدامات است که گرچه هر بار خسارات جانی و مالی به بار می آورد اما همچنان توان بسیج مردم در مسیر خواست بیگانگان را ندارد.

در همین خصوص؛ رضا پهلوی که هنوز زمانی از رسوایی کاسبی میلیارد دلاری او از به اصطلاح انقلاب زن زندگی آزادی نمی گذرد و پروژه من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوشیاری مردم در برابر تقلای ضدانقلاب برای بازتولید اغتشاشات

هوشیاری مردم در برابر تقلای ضدانقلاب برای بازتولید اغتشاشات