مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 09:502023-06-20حوادث

الحاق 11 دستگاه خودروی آتش نشانی و امداد و نجات به بنادر هرمزگان


11 دستگاه خودرو آتش نشانی از تولیدات داخلی مطابق با آخرین استانداردهای روزجهانی به ظرفیت منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی اضافه شد.

- ایسنا/هرمزگان 11 دستگاه خودرو آتش نشانی از تولیدات داخلی مطابق با آخرین استانداردهای روزجهانی به ظرفیت منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی اضافه شد.

در راستای ارتقای سطح ایمنی در بنادر این استان، 11 دستگاه ماشین آتش نشانی با بهره گیری از توان متخصصان داخلی با همکاری سازمان بنادر و دریانوردی و بخش خصوصی به ظرفیت های واحد ایمنی و آتش نشانی بندر شهیدرجایی افزوده شد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان در آیین الحاق این خودروها به ناوگان آتش نشانی بنادر استان گفت: با افزوده شدن این خودروهای جدید، ظرفیت خودروهای آتش نشانی به 20 دستگاه افزایش خواهد یافت.

حسین عباس نژاد اضافه کرد: از این تعداد 5 دستگاه مربوط به بندر شهید رجایی، 2 دستگاه در بنادر شرق و 2 دستگاه دیگر نیز در بنادر غرب مستقر می شود.

وی افزود: این 11 خودرو شامل یک دستگاه پیشرو، سه دستگاه خودرو آتش نشانی نیمه سنگین، پنج دستگاه سنگین و 2 دستگاه نیز خودرو امداد و نجات سنگین و نیمه سنگین هستند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان ادامه داد: خودروهای یادشده به همراه تجهیزات کامل امداد و نجات و مقابله با حوادث و سوانح و یک دستگاه خودرو پیشرو فرما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الحاق 11 دستگاه خودروی آتش نشانی و امداد و نجات به بنادر هرمزگان

الحاق 11 دستگاه خودروی آتش نشانی و امداد و نجات به بنادر هرمزگان