مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 08:212023-06-10اجتماعي

جاده کندوان زیر بار ترافیک رفت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چالوس، حسینعلی در حاشیه بازدید از جاده کندوان اظهار کرد: به واسطه فعالیت سامانه بارشی که بخشی از ارتفاعات شهرستان های سوادکوه، آمل، نور و همچنین بخش هایی از چالوس را طی چند روز اخیر درگیر کرده بود شاهد خسارت به سردهنه های کشاورزی و بخشی از اراضی کشاورزی و انسداد مسیرهای مواصلاتی در راه های روستایی بودیم.

وی ضمن بیان اینکه با تلاش همکاران در یگان های خدمات سان، امدادی و عوامل راهداری در حال بازگشایی مسیرها بودیم، افزود: مسیر مشل به اندوار در آمل  هنوز بازگشایی نشده است.

محمدی در ادامه به حضور مسافران در محورهای اصلی استان مازندران اشاره کرد و گفت: مسیر جاده کندوان زیر بار ترافیک است و تردد به صورت عادی در جاده کندوان برقرار است.

مهدی صفایی رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان چالوس گفت: با توجه به اخطاریه هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی به استان مازندران،نیروهای راهداری با تجهیزات در محور کندوان مستقر شده بودند.

وی با بیان اینکه اوج بارندگی از ساعت 3 بعدازظهر روز پنج شنبه تا 2 نیمه شب بود افزود: هیچ موردی که باعث انسداد مسیر شده باشد، گزارش نشد.

وی افزود: ریزش سنگ و آب گرفتگی سطح محور به صورت جزیی بود که در اسرع وقت انجام و تردد به صورت عادی برقرار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده کندوان زیر بار ترافیک رفت

جاده کندوان زیر بار ترافیک رفت