مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 04:552023-06-07بين الملل

ادعای روزنامه آمریکایی درباره انفجارهای نورد استریم


یک نشریه آمریکایی با طرح ادعایی جدید درباره انفجار ماه سپتامبر گذشته در خط لوله های نورد استریم نوشت، واشنگتن سه ماه قبل از این انفجار از برنامه اوکراین برای حمله به این خط لوله ها مطلع شده بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، روزنامه واشنگتن پست روز سه شنبه به نقل از اطلاعات افشا شده در فضای مجازی نوشت، آمریکا سه ماه قبل از انفجار در خط لوله های انتقال گاز نورد استریم مطلع شده بود اوکراین برای حمله به این خط لوله ها برنامه دارد.

این روزنامه آمریکایی نوشت، سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) ماه ژوئن گذشته از طریق یک سازمان جاسوسی اروپایی اطلاع یافت، تیمی شش نفره از نیروهای عملیات ویژه اوکراینی به دنبال منفجر کردن این خط لوله های انتقال گاز طبیعی بین روسیه و آلمان هستند.

این اطلاعات توسط جک تیشیرا ، یک عضو افشاگر سابق گارد ملی هوایی آمریکا که ماه آوریل گذشته به سبب افشای اسناد حساس دولت آمریکا دستگیر شد، در شبکه اجتماعی دیسکورد منتشر شد.

واشنگتن پست نوشت، نسخه ای از این اطلاعات را از جانب دوستان اینترنتی تیشیرا به دست آورده است.

واشنگتن پست عنوان کرد، منبع این گزارش، اطلاعات ارائه شده از سوی شخصی در اوکراین بوده و سازمان سیا این اطلاعات را در ژوئن 2022 با آلمان و دیگر کشورهای اروپایی به اشتراک گذاشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای روزنامه آمریکایی درباره انفجارهای نورد استریم

ادعای روزنامه آمریکایی درباره انفجارهای نورد استریم