مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 18:252023-06-19بين الملل

هوش مصنوعی جایگزین کارکنان هتل


هوش مصنوعی کمبود کارکنان در هتل های سوییس را جبران می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از البیان امارات ، اگر بسیاری از مردم نگران باشند که هوش مصنوعی برای شغلشان تهدید محسوب می شود یا رقیب آنها است و باید از آنها صرفنظر شود، بدانند هتل های سوییس از آن برای جبران کمبود کارگران استفاده کنند.

مقامات شرکت کننده در اجلاس هتل زوریخ انتظار دارند در طول فصل تابستان با بازگشت سفر به حالت عادی، مشتری زیادی داشته باشند، اما مهم ترین مشکلی که آنها با آن مواجه هستند تامین نیروی لازم با توجه به کمبود سرآشپز، کارکنان نظافت و نگهبان و خدمات کمک به مهمانان است.

در غرفه آواتاریون تکنولوژی"Avatarion Technologies"، رییس شرکتی که عمدتاً ربات های حمل ظروف را ارائه می دهد، در مورد دو ربات انسان نما به طول یک متر و بیست سانتی متر که برای پذیرایی از مشتریان در راهروی ورودی در نظر گرفته شده اند توضیح می دهد و می گوید یکی از آنها از برنامه چت جی بی تی استفاده می کند.

وقتی از یکی از آن ها که در ابتدا برنامه ریزی شده بود اطلاعاتی درباره برنامه های قطار و هواپیما به مهمانان بدهد، از او پرسیدند: از کجا می توانم قهوه سفارش دهم؟ ، او فقط پاسخ داد که او فقط یک ربات است و بنابراین نمی تواند قهوه درست کند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوش مصنوعی جایگزین کارکنان هتل

هوش مصنوعی جایگزین کارکنان هتل