مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 12:152023-05-29سياسي

8 توصیه مهم مشاوران در انتخاب رشته کنکور سراسری 1402


اگر خواهان قبولی در رشته مورد نظر خود هستید، برای مطالعه 8  توصیه مهم مشاوران در انتخاب رشته کنکور سراسری 1402  تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

چگونگی بررسی کارنامه سراسری 1402 کارنامه های کنکور سراسری دارای اطلاعتی مانند معدل، نمرات آزمون و اطلاعات فردی هر داوطلب می باشد که هر فرد می تواند برای مشاهده کارنامه خود، پس از اعلام نتایج وارد سامانه سنجش شده و آن را دریافت نماید و اگر در زمان مشاهده کارنامه خود، مغایرتی در نمرات خود مشاهده نمود می تواند برای اعتراض به نتایج کنکور خود از طریق سامانه سنجش اقدام نماید.

انتخاب رشته بر اساس به نمرات خام و نمرات آزمون هر فرد مشخص می شود و باید بر اساس این دو نمره بتواند انتخاب رشته مناسبی انجام دهد.

همچنین، همانطور که می دانید ثبت نام دانشگاه سراسری و آزاد با هم ادغام شده و اگر در دانشگاه آزاد مجاز به انتخاب رشته شده باشید، در انتهای کارنامه خود می توانید کد دسترسی برای انتخاب رشته آزاد را مشاهده کرده و برای انتخاب رشته دانشگاه آزاد اقدام نمایید.

نحوه صحیح چیدمان انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 پس از آن که نتایج اولیه کنکور اعلام گردید، افرادی که مجاز به انتخاب رشته شده باشند باید وارد سامانه سنجش شده و نس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 توصیه مهم مشاوران در انتخاب رشته کنکور سراسری 1402

8 توصیه مهم مشاوران در انتخاب رشته کنکور سراسری 1402