مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 13:152023-06-12سياسي

بهره برداری از 523 کلاس درس در خوزستان تا مهرماه


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: پیش بینی می کنیم که تا سال تحصیلی آینده 523 کلاس درس در خوزستان به بهره برداری برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، محمد سعیدی پور مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سند نقشه راه سازمان و مسیرخدمت، برنامه کاری ما را مشخص کرده است.

وی افزود: در گام نخست پیش بینی ما این است که با تلاش و همکاری همه عوامل مدرسه سازی در استان 523 کلاس درس در قالب 125 مدرسه تا آغاز سال تحصیلی آتی تحویل دانش آموزان شود.

سعیدی پور با اشاره به اینکه امید آفرینی از تاکیدات رهبر معظم انقلاب باید به شکل های گوناگون در رفتار و عمل ما نمود داشته باشد، ادامه داد: خدمت به مردم را مهمترین نمود امید آفرینی دانست و اعتماد سازی و جلب رضایت ذی نفعان برای رفع مشکلات و مطالبات مردم و پیمانکاران به طور جدی پیگیری شود.

مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان اضافه کرد: همه زیر مجموعه های معاونت ها باید درجهت برنامه ها و اهداف سازمانی حرکت کنند تا چشم انداز مورد نظر در راستای توسعه و تجهیز فضا های آموزشی و تحویل به موقع پروژه ها محقق شود.

وی در ادامه به بیان نکاتی از اهداف اداره کل نوسازی مدارس خوزستان پرداخت و گفت: تکمیل طرح های نیمه تمام خیری با پیشرفت بالای 60 درصد،  ساماندهی فضای مدارس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 523 کلاس درس در خوزستان تا مهرماه

بهره برداری از 523 کلاس درس در خوزستان تا مهرماه